top of page

Fordi pris og kvalitet hænger sammen i køreskole-branchen, ligesom andre steder - du får hvad du betaler for.

Jeg gør mig umage for at du får den bedste undervisning i grundpakken, for at minimere ekstra køretimer mest muligt - og med en beståelsesprocent på over 90%, vil en grundpakke på 14.995 kr. ofte være meget billigere end et langt og opslidende forløb.
Alene det faktum, at hvis du ikke består køreprøven, koster en ny 2.770 kr., hvilet er spild af penge, da det udelukkende dækker gebyrer og leje af skolevogn - forestil dig at dumpe 2 eller 3 gange, så har du spildt op til 9.000 kr. uden overhovedet at have kørt ekstra, for netop at blive klar til næste køreprøve...

Hos Skejby Køreskole får du MERE end dét, som grundpakken foreskriver.
Du skal minimum modtage 29 lektioner i teori - hos mig får du 39 lektioner, da jeg derved er sikker på, at vi kommer AL teori igennem (og ikke udelader noget), så alle derved får nemmere ved at bestå teoriprøven.
Det vil sige, at du får 35% MERE teori hos mig, og du kan derved nedbringe ekstra kørsler, da du bedre kan omsætte din teoretiske viden i kørslerne.

Derfor skal du tænke dig godt om inden du vælger køreskole, og gerne få anbefalinger fra andre.
De bedste hilsener Lisbeth
SKEJBY KØRESKOLE

HVORFOR VÆLGE SKEJBY KØRESKOLE?